Elektronska redovalnica - da ali ne?

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
psihologija in pedagogika
OŠ Gorica
Ana Mestnik, Lucija Klosternik, Špela Mestnik
Branka Mestnik

Z raziskovalno nalogo Elektronska redovalnica – da ali ne? smo ugotovili, kako deluje e-Redovalnice, zakaj so jo uvedli na osnovni šoli Gorica in kakšen odnos imajo do nje učitelji, starši in učenci. Ob tem nas je tudi zanimal obisk govorilnih ur in odnos med učitelji, starši in učenci po uvedbi informacijsko komunikacijske novosti. Pri raziskovanju smo se oprli na anketni vprašalnik, intervju in pogovore preko elektronske pošte. Obiskali smo Slovenski šolski muzej v Ljubljani, kjer smo izvedeli, kdaj se je učenčevo znanje začelo vrednotiti z ocenami. Šolska ocena izhaja iz izobraževalnih vrednot starih Rimljanov, ki so prvi uvedli ocenjevanje znanja. V obdobju renesanse je učni uspeh učencev vplival na razporeditev sedežnega reda. V Sloveniji uporablja e-Redovalnico 29% osnovni šol. To šolsko leto tudi osnovna šola Gorica. Zanjo se je odločilo trideset staršev. Spoznali smo, da so se učitelji in starši odločili za uvedbo e-Redovalnice, ker jih privlačijo novosti, saj je potrebno slediti spremembam in napredku tehnologije. Po mnenju anketirancev bo obisk govorilnih ur takšen kot pred uvedbo e-Redovalnice. Tudi odnos med učitelji, starši in učenci se bo ohranil. Učencev ne moti, da lahko njihovi starši vsak trenutek vidijo ocene. E-Redovalnica je varna in preprosta za uporabo. Z raziskovalno nalogo smo spoznali tudi argumente proti e-Redovalnici. Učitelji menijo, da je za učencev uspeh v šoli najpomembnejši pogovor s starši. Večina staršev je odgovorila, da jim otrok redno sporoča svoje dobre in slabe ocene. Učenci, ki jih moti, da lahko starši vidijo njihove ocene doma, so redki. E-redovalnica torej predstavlja novo obliko komunikacije med šolo in starši.

Raziskovalna naloga:
Elektronska redovalnica - da ali ne?
PrenosOgled