Najstniška ljubezen

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
psihologija
OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
Patricija Jarić, Gloria Michelle Arzenšek, Lavra Videčnik
Maja Ahtik Požegar

Dekleta in fantje ob koncu osnovne šole veliko časa »raziskujemo« ljubezen in njene oblike, se o njej pogovarjamo, si postavljamo hipoteze, iščemo ideje in rešitve. In ker to že tako ali tako počnemo vsak dan, smo se me odločile iz tega narediti pravo raziskovalno nalogo. Pobrskale smo po literaturi, preiskale internet in se vprašale, kaj vse nas zanima. Najprej smo spoznale, da se tudi strokovnjaki strinjajo z nami, da je ljubezen prijetno čustvo, ki ga človek čuti do drugega človeka (ali živali, predmeta, pojma, situacije, aktivnosti ...), ki je zanj izredno pomemben in ga doživlja kot sestavni del svojega intimnega sveta. Namen ljubezni je, da se človek poveže z ljubljeno osebo, se z njo pogovarja, z njo skupaj nekaj počne, skratka z njo živi. Bistveno je, da je ta oseba za človeka zelo pomembna, ima zanj veliko vrednost in je zanjo pripravljen marsikaj narediti. To pomeni, da o njej veliko razmišlja, jo ceni, spoštuje in počne takšne stvari, za katere verjame, da bodo to osebo razveselile, ji dale oporo ali ji koristile. Posveča ji veliko svojega časa in pozornosti. Ob vsem tem smo našle veliko vprašanj, odgovore pa smo se odločile poiskati med sedmo- in devetošolci naše osnovne šole. Po malce nerodnosti okoli izpolnjevanja anket smo dobile nekaj pričakovanih in nekaj zanimivih odgovorov. Tako smo izvedele, da večina najstnikov verjame v ljubezen na prvi pogled, da so skoraj vsi že bili zaljubljeni ali imajo veze, da se lahko o tem sproščeno pogovarjajo (razen s svojimi starši) ... Po odgovorih sodeč smo torej precej »tipični najstniki«, pa bomo videli, kaj nam bo še prinesla pomlad!

Raziskovalna naloga:
Najstniška ljubezen
PrenosOgled