3D-Interaktivne vsebine

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
Nazaj
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Lan Verdinek, Gal Vitko, Marcel Florjančič
Simon Konečnik, Islam Mušić
Naloga je prejela na regijskem tekmovanju Zlato priznanje.
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Zlato priznanje.

Ljudje smo skozi celo življenje povezani z izobraževanjem. Ne izobražujemo se samo formalno v šolah, zelo veliko je tudi neformalnih izobraževanj. Lahko rečemo, da je učenje povsod in vsak dan. Način učenja v srednjih in v osnovnih šolah je osredotočen na to, da se udeleženci izobraževanja udeležimo pouka v šoli, tam sodelujemo, doma utrjujemo in naredimo domače naloge. Učna gradiva so najpogosteje v obliki besedil v tiskani ali v elektronski obliki, iz katerih se učimo in delamo naloge. V prostem času mladi radi igramo videoigre, kjer si hitreje kot pri učenju iz zvezkov in učbenikov zapomnimo številne informacije. Prav zato smo se vprašali, ali bi lahko ustvarili gradivo, ki je v okolju, kot so videoigre, ampak namesto tem iger bi to okolje vsebovalo izobraževalne vsebine. Najprej smo iz veselja in radovednosti začeli ustvarjati preproste prostore v 3D-okolju, pozneje smo začeli izdelovati 3D-model srednje šole, ki jo obiskujemo. Po izdelanem prototipu 3D-šole smo se vprašali, ali bi lahko ta model uporabljali za animiranje osnovnošolcev? Kasneje se nam je porodilo še vprašanje, če so učenci osnovnih šol sposobni izdelati podobne prostore v 3D-okolju?