Interaktivna 3D-vizualizacija z Blenderjem

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
Nazaj
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Žan Konečnik, Blaž Uran
Nedeljko Grabant
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Bronasto priznanje.

Vsako leto prihajajo na trg nove in prenovljene vhodne računalniške naprave, ki ponujajo še boljšo interaktivnost in uporabniško izkušnjo od dosedanjih. Predvsem v zadnjih letih je to področje doživelo zelo velik napredek z inovativnimi vhodnimi napravami in aplikacijami, ki te lastnosti izkoriščajo, zato naju je začelo zanimati, do kakšne mere je interaktivnost napredovala. Namen te raziskovalne naloge je poglobljeno spoznavanje interaktivnosti vhodnih naprav in njene praktične uporabe. Raziskovala sva različne vhodne naprave za interaktivnost in te uporabila kot vhodne naprave pri izdelavi, razvoju in testu iger v programu Blender. Med izdelovanjem sva se spraševala, kakšna je prednost uporabe miške in tipkovnice v primerjavi z drugimi vhodnimi napravami, kot sta igralni plošček in 3D-miška. Prišla sva tudi do ideje, da bi se lahko interaktivnost uporabljala za učenje in pouk. Pri tem sva ugotovila, da bi večja uporaba interaktivnih vhodnih naprav pri določenih predmetih v šolah zelo pozitivno vplivala na učenje in predstavo učencev ter dijakov o objektih, odnosih, pojavih in drugih elementih sveta. Področje računalniške interaktivnosti je začetek spoznavanja drugačnega načina predstavljanja sveta, kot smo ga bili do sedaj na tem računalniškem področju večinoma vajeni. Je pa sicer interaktivnost človeka z okoljem osnovni način spoznavanja sveta, ki smo ga vsi že kot otroci začeli raziskovati s prvimi koraki.

Raziskovalna naloga:
Interaktivna 3D-vizualizacija z Blenderjem
PrenosOgled