Izdelava didaktične igre v štirih okoljih (Python, Blender, Unity, Swift)

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Samo Pungaršek Pritržnik, Luka Lah, Žan Novak
Karmen Grabant, Nedeljko Grabant

Želje po igrah naraščajo, saj se mladi in stari želijo vedno bolj zabavati. Večina iger je danes narejenih zelo kakovostno, a lahko ljudem tudi škodijo oziroma niso človeku koristne. Zato smo se odločili, da bomo ustvarili didaktično igro za preverjanje osvojenega znanja srednješolcev iz področja računalništva, kemije in fizike. Igro smo delali v štirih razvijalnih okoljih, ker smo si želeli večjega izziva, in ker smo želeli narediti primerjavo le-teh. Igra naj bi bila narejena v različnih razvojnih okoljih oziroma programskih jezikih v Pythonu, Blenderju, Unityju in Xcodeju, in to prav tako v treh različnih programskih jezikih: Blender - Python, Unity - C++ in Swift - XCode. Želeli smo, da deluje na najbolj razširjene operacijske sisteme, kot so na primer Android, Windows ter mac OS in iOS (igro za vse omenjene operacijske sisteme lahko najdemo na naši spletni strani: www.preizkusise.wordpress.com).

Raziskovalna naloga:
Izdelava didaktične igre v štirih okoljih (Python, Blender, Unity, Swift)
PrenosOgled