Promocija turizma na kmetijah

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


ŠCV, Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti
Mateja Dobovičnik
Ivan Voršnik

Turistična dejavnost na kmetijah je stara prav toliko let kot turizem. Spreminjanje navad turistov in možnosti za potovanje – izlete v okoliške kraje z ogledi naravnih in kulturnih znamenitosti ter miren počitek so gotovo odločilni dejavniki, ki vplivajo na odločitev turistov, da dopust preživijo na kmetiji. Da bi se kmečko gospodarstvo oziroma turistična dejavnost na kmetijah lahko čim bolj približala željam in pričakovanjem turistov, pa je treba precej postoriti na kmetiji in zunaj nje. Vzrokov, da se kmetija odloči za sprejem gostov, je veliko, vendar je poglavitna želja, da se s prodajo pridelkov oziroma celotno turistično ponudbo na kmetiji ustvari dopolnilni dohodek in se dodatno promovira. Tako ostaja marsikatero kmečko gospodarstvo ekonomski sposobno in zadrži mlade na kmetiji. Iz širšega zornega kota turistična dejavnost na podeželju pripomore k ohranjevanju naravne in kulturne dediščine, pa tudi krajina ostane poseljena. V raziskovalni nalogi sem podrobneje razčlenila namene in cilje turistične dejavnosti na kmetiji, opisala njen razvoj, naredila anketo, s katero sem izvedela, kakšne probleme imajo ljudje pri promoviranju svoje dejavnosti, primerjala sem tuje in naše goste. Doseči sem želela, da bi turizem na kmetijah bil bolje oglaševan, da bi pridobivali več novih in zadovoljnih gostov, ki bi jih privabljala promocija turizma na kmetijah.