Prosti čas - kako ga preživljajo osnovnošolci( od 9. do 15. leta) v Velenju

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


OŠ Gustava Šiliha
Rebeka Gmajner
Marija Glinšek, Brigita Kričaj

Prosti čas je tisti čas, ki ostane posamezniku potem, ko opravi svoje poklicne, šolske, družbene in družinske obveznosti. V svoji raziskovalni nalogi sem raziskala, kako preživljajo prosti čas osnovnošolci od 9. do 15. leta v Velenju. Naloga ima tri dele. V teoretičnem uvodu sem opredelila, kaj je to prosti čas, njegov pomen in značilnosti skozi zgodovino ter funkcije, dejavnike, načela in dejavnosti prostega časa, s poudarkom na prostem času mladih. V drugem delu naloge sem predstavila ponudbo organizacij in ustanov splošnokulturnega, izobraževalnega, zabavnega ... značaja v Velenju, namenjeno kvalitetnejšemu preživljanju prostega časa osnovnošolcev. Najobsežnejši pa je tretji del naloge, v katerem sem raziskala prosti čas 240 osnovnošolcev, starih od 9. do 15. leta. Ugotoviti sem poskušala, kje preživijo največ prostega časa, s kom, s čim se ukvarjajo, v katere organizirane dejavnosti se vključujejo, kako preživljajo počitnice, ali hodijo na koncerte, v kino, v gledališče, na športne prireditve ... in še marsikaj. Raziskala sem, kako na vsebino in način izrabe prostega časa mladih vplivajo starost učencev, spol, njihov učni uspeh, družina, v kateri živijo, in možnosti, ki jih daje Velenje.