Problematika šolstva v Šaleški dolini

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


ŠCV, Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti
Andreja Kamenik, Dušan Oder
Ivan Voršnik, Simon Muha

Čas ob prihodu novega tisočletja je čas za pošten razmislek tudi o naši šoli. Vidimo, da smo sredi velikih sprememb na mnogih življenjskih področij: v politični ureditvi sveta in Evrope, v tehniki, gospodarstvu, znanosti, v odnosih med narodi, v mišljenju, vrednotah in pojmovanju ljudi ter tudi v načinu življenja in dela. Ena od glavnih značilnosti našega časa je prav to naglo spreminjanje okrog nas in v svetu. Temu neposrednemu dejstvu se bo gotovo morala prilagoditi tudi slovenska šola, katere osnovna naloga bo torej morala biti ne le posredovanje preteklih spoznanj in kulturnih dosežkov človeštva našim otrokom in mladim rodovom, ampak tudi posredovanje znanja, ki bo potrebno za spremenjene razmere v prihodnosti. Ljudem bo najbrž potrebna velika zmožnost novega učenja in nove rasti, hitrega prilagajanja na spremenjene razmere prihodnosti, to pa jim bo mogoče dosegati le z razvojem vseh potencialov, ki jih imajo v sebi. Drugače ni upati, da bi človeštvo lahko preživelo. Z raziskovalno nalogo sva hotela raziskati probleme šolstva v ŠALEŠKI DOLINI, ali je tu dovolj ustreznih programov za izobraževanje, katere programe bi še morali uvesti in kaj delodajalci zahtevajo od delavcev ob nastopu službe.