Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
družboslovne vede
ekonomija
ŠCV, Gimnazija
Anže Brešar, Anže Čas
Ivan Jovan, Alenka Gortan
Raziskovalna naloga raziskuje področje marketinga neznanega izdelka na trgu. Izbrani izdelek je prehramben artikel natto, ki je v nekaterih državah, od koder izvira, zelo znan, zaradi zdravilnega učinka in nenavadnega vonja ter videza. Njegova popularnost v svetu narašča, zato naloga raziskuje, kako je izdelek poznan našim kupcem. V nalogi se ugotavlja odnos kupca do neznanega izdelka in katere so ovire pri nakupu takšnega izdelka. V anketi, ki je bila opravljena med kupci v bližnjih trgovskih centrih, naloga odgovarja na postavljene hipoteze. Natto je v nalogi podrobno predstavljen glede lastnosti in njegove uporabnosti, to znanje je potrebno, da smo ga lahko predstavili našim ankentirancem. Del naloge predstavlja strokovni intervju, s strokovnjaki ekonomskega in marketinškega področja, ki odgovarjajo na vprašanja, kako predstaviti neznani izdelek bodočim kupcem. Pridobljeni podatki so analizirani z ustreznim računalniškim orodjem, rezultati analize so prikazani v številski in grafični obliki.
Raziskovalna naloga: