Odnos učencev do klasične glasbe na OŠ Bibe Röcka Šoštanj

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


OŠ Bibe Röcka Šoštanj
Tina Tavčar
Metka Berk

Namen moje raziskovalne naloge je ugotoviti, kakšen je odnos učencev do klasične glasbe, kaj vse vpliva nanj in kako bi lahko ta odnos izboljšali. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili učenci predmetne stopnje OŠ Bibe Röcka, sem ugotovila: - večina osnovnošolcev klasične glasbe ne posluša; - učenci večinoma poslušajo glasbo, ki je ta hip najpopularnejša; - mladi sami presojajo, katera glasba je kvalitetna in katera ni; - pri večini otrok izobrazba staršev vpliva na odnos do klasične glasbe; - pri poslušanju klasične glasbe se v mladostnikih prebujajo različna doživetja in čustva; - večina učencev meni, da je za razumevanje klasična glasba prezahtevna. Tempo in način življenja, ki je najpogosteje prepleten z marketingom, nas pogosto zaslepi in preplavi le z najpopularnejšo glasbo, ki pa je velikokrat brez vsake umetniške, estetske in sporočilne vrednosti. Mladi se ravnamo po njej tako v stilu oblačenja kot tudi obnašanja. Glede na to ima glasba precejšen vpliv na nas in ji posvečamo veliko mero prostega časa. Tisto pravo poslanstvo, ki naj bi ga nudila glasbena umetnost k osebnostnemu razvoju in duhovnemu doživljanju posameznika, pa je najpogosteje potisnjeno ob stran. Iz glasbe prihaja čar, ob katerem se morajo upokojiti vse skrbi in bolečine srca. (Shakespeare)