Uporaba e-fotografije na OŠ

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


OŠ Gustava Šiliha
Ervin Strmčnik, Saša Borovnik
Nedeljko Grabant

V današnjem času se je E-fotografija zelo razširila in je prisotna praktično povsod (na plakatih, revijah, knjigah, v elektronski obliki in drugih medijih). Danes verjetno ni osnovne šole, na kateri ne bi imeli vsaj enega digitalnega fotografskega aparata (strokovni izraz je digitalna kamera). Mladi avtorji že nekaj let »deskajo« po svetovnem spletu in so navdušeni nad bogastvom fotografij. Vse več je digitalnih fotografij, ki niso kakovostne in na katerih je vidno, da avtorji le-teh ne poznajo osnovnih pravil in dela z digitalno kamero. Tako je nastala ideja o raziskovalni nalogi, v kateri bomo podrobno raziskali možnosti, ki jih nudi šolska kamera. Delovna hipoteza te raziskovalne naloge je: Znanje učencev, dijakov in odraslih je solidno (30 % uspešnost pri izpolnjevanju anketnega vprašalnika) glede uporabe klasične in digitalne kamere. Iz različnih virov informacij, kot so knjige in svetovni splet, so mladi raziskovalci zbirali podatke o razvoju fotografije, vrstah in načinih izvedbe digitalnih kamer, dodatkih, programski opremi in možnostih, ki jih nudi montaža fotografij. Sami so praktično posneli in izdelali različne E-fotografije. Na ta način bodo primerjali možnosti določene programske opreme glede različnih kriterijev in možnosti uporabe teh pri popravljanju slik. Pri svoji raziskavi so pridobili dovolj podatkov za oceno ustreznosti uporabe digitalne kamere glede na želeni izgled slike, velikosti in ustreznosti za objavo na različnih medijih, npr. na svetovnem spletu. Izdelano gradivo bo omogočalo lažje uvajanje vseh zainteresiranih v osnove digitalne fotografije.