Interesne dejavnosti na šolah v Velenju

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


OŠ Livada
Andreja Ojsteršek, Nežka Selan, Vida Štiglic
Ksenija Kregar

Osnovni namen naše raziskovalne naloge je ugotoviti, koliko svojega prostega časa mladi namenjajo interesnim dejavnostim v šoli. Zanima nas tudi, s katerimi dejavnostmi se najraje ukvarjajo (področje športa, umetnosti, naravoslovja itd.), ali so zadovoljni s ponudbo šole, če niso, kaj bi si želeli, in kako so o interesnih dejavnostih na šoli obveščeni. Glavna metoda dela je bilo anketiranje učencev (3., 4., 7. in 8. razred osemletne osnovne šole) po velenjskih šolah, analiza podatkov in primerjava rezultatov med fanti in dekleti ter med višjimi in nižjimi razredi. Na osnovi pregledanih anketnih vprašanj smo povzele naslednje rezultate: - večina učencev obiskuje interesne dejavnosti v šoli; - prezaposlenost in nezainteresiranost sta glavna vzroka pri tistih, ki interesnih dejavnosti ne obiskujejo; - prevladujejo interesne dejavnosti s področja športa, ki so zlasti pri fantih najbolj priljubljene; - pri dekletih pa so dejavnosti s področja športa, glasbenega ustvarjanja (pevski zbor) in vzgoje o okolju (taborniki) približno izenačene; - večina učencev posveča svoj prosti čas interesnim dejavnostim enkrat na teden, nekateri tudi dvakrat na teden, ostalih, ki posvečajo svoj prosti čas dejavnostim večkrat kot dvakrat na teden, je zelo malo; - mlajši učenci (3. in 4. razred osemletke) so večinoma zadovoljni s ponudbo dejavnosti na šoli, starejši učenci (7. in 8. razred osemletke) pa so manj zadovoljni; - večina pogreša dejavnosti s področja športa; - največ učencev dobi informacije o interesnih dejavnostih na šoli od učiteljev, nekaj pa v publikacijah, na oglasni deski, na internetu ali pa izvedo od vrstnikov; - večina učencev meni, da je dovolj obveščena o interesnih dejavnostih na šoli.