Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
družboslovne vede
ekonomija
OŠ Gorica
Vida Korun
Branka Mestnik, Andreja Vintar
Naloga je prejela na regijskem tekmovanju Zlato priznanje.
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Zlato priznanje.
V raziskovalni nalogi "Oglaševati - kupovati čokolado Milka" smo spoznali, da v današnjem času mediji in marketinške metode vplivajo, omogočajo raznoliko ponudbo. Njihov namen je pridobiti kupce in s tem prednost pred drugimi proizvajalci. Vzpostavi se začarani krog trženja in prodajanja, ki pripelje do obvladovanja prodaje določenega izdelka. Ugotovili smo, da je med vrstami oglasov čokolade Milka najuspešnejše avdio-vizualno oglaševanje, ki prepričljivo "zapeljuje" k nakupu "alpske" čokolade. Kronološko smo opisali razvoj proizvodnje čokolade Milka, katera se je začela z receptom švicarskega slaščičarja. Od leta 1995 je blagovna znamka Milka last ameriške družbe Kraft foods. Raziskave smo se najprej lotili z anketo, s katero smo pridobili mnenje o vplivih oglaševanja na nakup čokolade Milka. Anketiranci so potrdili hipotezo, da jim je okus čokolade Milka slasten, zapeljiv, nežen. Ob gledanju ali poslušanju oglasa se jim prebudi želja po "hrani bogov". V nakupovalno košarico jo položijo ne glede na ceno. Čokolado Milka prepoznajo predvsem po vijoličasti barvi. Kupci opazijo več oglasov za čokolado Milka, kot za čokolado Gorenjka. Zanimalo nas je, kdo in kako marketinško usmerja promocijo čokolade Milka in Gorenjka. Z intervjujem smo ugotovili: Milka je pogosteje kupljena čokolada, najuspešnejše je televizijsko oglaševanje, konkurenca med slovensko in ameriško čokolado je pozitivna, kupci najbolj segajo po mlečni in lešnikovi čokoladi. Oglasi imajo svojo moč, da sežemo po zapeljivem užitku - čokoladi Milka.
Raziskovalna naloga: