Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
OŠ Braslovče
Živa Florjanc
Andreja Zupan, Bernarda Predovnik
V nalogi sem predstavila slovenske revije, ki jih mladi radi beremo. Opisala sem vsebino nekaterih najbolj poznanih, njihov tisk, papir, skratka skoraj vse njihove lastnosti (dobre, slabe). Če želimo informacije se ljudje vse bolj poslužujemo interneta, televizije in radia, kar se pozna pri prodaji revij. Želela sem ugotoviti, čemu jih vseeno kupujejo, katere poznajo, zakaj so jim všeč … S pomočjo ankete sem ugotovila, da so revije predrage. Anketa je pokazala, da večina ne kupi revije, če je dražja od petsto tolarjev. Pokazala je tudi, da obstaja še veliko revij, ki niso tako popularne in so zato v ozadju. Čeprav sama veliko berem in poznam zelo veliko različnih revij, sem na popisanih listih anketirancev zasledila še približno dvajset takšnih, ki jih sama nisem poznala. To me je še bolj vzpodbudilo, da sem raziskovala naprej. V trgovinah sem le redko zasledila, kakšno revijo, ki je nisem poznala, saj je nekaj tudi revij, ki se ne prodajajo po kioskih in trgovinah, ampak jo izdajajo društva za svoje člane. Pri pogovoru s šolsko tajnico sem izvedela, koliko učencev naroča Pil, Pil+ ipd. Prav tako sem se po telefonu pogovarjala z urednico Pila+, ki mi je opisala delo v uredništvu. Hipotezi, da sta učencem najbolj poznani reviji Pil+ in Pil in je nanju naročenih največ učencev, sta se mi potrdili.