Kakšno blagovno znamko si želimo za razvoj turizma na Ljubnem ob Savinji?

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
turizem
OŠ Ljubno ob Savinji
Nina Fricelj
Alenka Meža

Ljubno ob Savinji je kraj z bogato kulturno dediščino ter tradicijo. Ima mnogo danosti za razvoj turizma. Zanimalo nas je, kakšen turizem želimo razvijati. Ugotovili smo, da je to ekološki turizem oziroma turizem, ki je v tesni povezavi z naravnimi danostmi, ki jih ponuja naša okolica. Pri raziskavi nas je zanimalo, kakšno blagovno znamko želimo imeti na Ljubnem ob Savinji, kateri izdelki predstavljajo naš kraj in bi bili dodana vrednost standardni ponudbi. Ponudili smo nekaj možnosti: leseni izdelki, prehrambeni izdelki, značilni za naš kraj, posebne vezenine, pletenine, stare igrače … S pomočjo ankete smo ugotovili, da želijo krajani v logotipu flosarja ali podobo kraja. Vsi smo mnenja, da mora logotip v sebi nositi sporočilo tradicije s pridihom sodobnosti. Prav tako nas je zanimalo, katere sestavine želimo imeti prebivalci Ljubnega v sladici, poimenovani kar »Ljubenka«. Tudi tukaj smo se odločili za tradicijo s kančkom sodobnosti. Uporabili smo ajdovo kašo, brusnično marmelado in čokolado. Poleg ankete in praktičnega dela pa smo se pogovarjali tudi z županom ter predsednikom Turističnega društva. Oba menita, da ima Ljubno prav zaradi naše neokrnjene narave in gostoljubnosti zelo dobro razvit turizem. In tudi danes, v sodobnem svetu, je lahko tradicija navdih za razvoj prihodnosti, zato bodimo ponosni nanjo.

Raziskovalna naloga:
Kakšno blagovno znamko si želimo za razvoj turizma na Ljubnem ob Savinji?
PrenosOgled