Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Nika Gregorn, Nejc Šinkar
Gregor Hrastnik
Vstopili smo v zlato dobo računalništva, vsak dan je nekaj novega na različnih področjih. Sedaj že vsi poznamo na novo izdane tablice, tako imenovane tablične računalnike. Tablični računalniki, ki sta se jih neuradno prijela kar naziva tablice ali tabličniki, so prenosni računalniki, ki so večji od mobilnih telefonov in dlančnikov ter imajo velik zaslon, občutljiv na dotik. Ker upravljanje poteka prek zaslona, ne potrebujejo miške in v mnogih primerih nimajo niti tipkovnice. Zaradi tega znajo biti v marsikaterem primeru priročnejši od običajnih prenosnih računalnikov. Naju, kot dijaka računalništva, pa predvsem zanima uporabnost teh tablic pri pouku, ali jo je priporočljivo imeti pri pouku oziroma ali je uporabna ali ne. Prav tako sva si ogledala moč teh tablic in če so spletne strani optimizirane za ogled. Poleg tega pa naju zanima, kako se naredijo aplikacije za tablične računalnike. Za to raziskovalno nalogo sva uporabila tablici Apple iPad 2 ter Asus Transformer TF101, ki sva jih uporabljala 2 meseca pri pouku. Pisanje je relativno hitro in brez težav, a vseeno raje poseževa po fizični tipkovnici kot pa po virtualni. Nekaj problemov je bilo pri iskanju in izbiri aplikacije, ki bi jo uporabljala za ustvarjanje zapiskov. Po pregledu teorije sva začela s programiranjem za tablice z Android operacijskim sistemom. Za to sva uporabila program Adobe Flash in program Unity.
Raziskovalna naloga: