Kaj nas vodi pri izbiri poklica?

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
Nazaj
interdisciplinarno
računalništvo, sociologija
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Branka Hudej, Toni Lukenda
Simon Konečnik, Igor Doler
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Bronasto priznanje.

Zelo pogosta, ali že kar "večna" vprašanja, ki smo jih bili deležni otroci in tudi kasneje, ko smo že hodili v šolo, so se glasila: "Kaj boš, ko boš velik?", "V katero šolo se boš vpisal?", "Boš šolanje nadaljeval, ali se boš zaposlil?". V ta namen sva se avtorja naloge odločila ustvariti spletni portal, namenjen raziskavam ambicij mladih na področju poklicne orientacije. Želela sva ugotoviti, če so otroci tisti, ki se samostojno odločajo za poklic, jih uspe s promocijskimi aktivnostmi privabiti šola, ali pa so starši tisti, katerim najbolj zaupajo? Prav tako sva želela izvesti spremljavo interesa za tehnične poklice in ob tem postaviti orodje, ki bo omogočalo tovrstno spremljavo tudi v prihodnje. Anketirance sva razdelila v tri glavne skupine: vrtec, zadnja triada osnovne šole in dijaki srednje šole. Na različnih skupinah sva preskusila različne tehnike anektiranja. Predvsem sva želela preizkusiti elektronsko anketiranje in to tehniko primerjati s klasičnimi metodami anketiranja. V vsebinskem delu anketiranj naju je zanimalo, ali Elektro in računalniška šola izvaja uspešno promocijo in s tem animira dovolj učencev za izobraževalne programe na tej šoli. Trenutne raziskave temeljijo predvsem na dijakih Elektro in računalniške šole in učencih osnovnih šol v Mestni občini Velenje. Nadaljnji cilji so, da raziskavo razširimo in jo tako zaokrožimo na večjem vzorcu v slovenskem prostoru in v nadaljevanju primerjamo ključne ugotovitve po posameznih letih.

Raziskovalna naloga:
Kaj nas vodi pri izbiri poklica?
PrenosOgled