Neznani izdelek na trgu

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
ekonomija
ŠCV, Gimnazija
Anže Brešar, Anže Čas
Ivan Jovan, Alenka Gortan

Raziskovalna naloga raziskuje področje marketinga neznanega izdelka na trgu. Izbrani izdelek je prehramben artikel natto, ki je v nekaterih državah, od koder izvira, zelo znan, zaradi zdravilnega učinka in nenavadnega vonja ter videza. Njegova popularnost v svetu narašča, zato naloga raziskuje, kako je izdelek poznan našim kupcem. V nalogi se ugotavlja odnos kupca do neznanega izdelka in katere so ovire pri nakupu takšnega izdelka. V anketi, ki je bila opravljena med kupci v bližnjih trgovskih centrih, naloga odgovarja na postavljene hipoteze. Natto je v nalogi podrobno predstavljen glede lastnosti in njegove uporabnosti, to znanje je potrebno, da smo ga lahko predstavili našim ankentirancem. Del naloge predstavlja strokovni intervju, s strokovnjaki ekonomskega in marketinškega področja, ki odgovarjajo na vprašanja, kako predstaviti neznani izdelek bodočim kupcem. Pridobljeni podatki so analizirani z ustreznim računalniškim orodjem, rezultati analize so prikazani v številski in grafični obliki.

Raziskovalna naloga:
Neznani izdelek na trgu
PrenosOgled