Ekonomski učinek predelave avtomobila na plin

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
Nazaj
družboslovne vede
ekonomija
OŠ Gustava Šiliha
Aljaž Bandalo Magrič
Damijan Vodušek
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Srebrno priznanje.

V raziskovalni nalogi sem preveril ekonomsko upravičenost predelave avtomobila na utekočinjen naftni plin (LPG). Meritve sem opravljal na avtomobilu z bencinskim motorjem, ki so ga predelali na LPG. Po meritvah, ki sem jih zbiral skoraj eno leto, sem prišel do različnih ugotovitev. Predelava avtomobila je smotrna glede na to, kako in za kaj uporabljamo avtomobil in, kako dolge vožnje imamo. Glede na podatek, ki sem ga dobil na statističnem uradu, da Slovenec prevozi povprečno 15 000 kilometrov letno, bi se predelava avtomobila izplačala večini. Povprečnemu Slovencu bi se po izračunih investicija povrnila po okoli 35 000 prevoženih kilometrih, kar je okoli 2-3 leta. Po predelavi pa je avtomobil tudi bolj čist, kar pomeni, da je manjše breme za okolje, saj ima manjše izpuste.