Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
družboslovne vede
psihologija
ŠCV, Šola za rudarstvo in varstvo okolja
Mojca Kotnik
Ivan Blazinšek
V raziskovalni nalogi Mislim pozitivno sem poskušala potrditi začetne hipoteze in preveriti, ali se dobljeni rezultati skladajo z že zapisano teorijo. Uporabila sem metode anketiranja, eksperimentiranja in analiziranja gradiva. Pri raziskavi procesa mišljenja sem naletela na številne dejavnike, ki nanj vplivajo. Kako se to pri samem procesu mišljenja odraža, sem zapisala v raziskovalni nalogi. Ker sem se usmerila predvsem na pozitivno mišljenje, so podane tudi prednosti takšnega mišljenja oziroma slabosti pomanjkanja le-tega. Ker raziskovani vzorec predstavlja mladostnike od sedemnajstega do dvaindvajsetega leta starosti, se mi zdi eden najbolj pomembnih rezultatov dejstvo, da je kar 88 % anketirancev pripravljenih postati pozitivnejši. Glede na to, da sem pri raziskovalnem delu ugotovila, da je le 19 % vseh anketirancev prepoznanih za pozitivne in da večina meni, da smo o vplivu našega mišljenja premalo podučeni, sem prišla do zaključka, da bi se na tem področju moralo več narediti. Kajti, če govorimo o delovanju naših misli, pa samega procesa ne poznamo, je skoraj tako, kot da bi imeli avto, pa ga ne bi znali voziti.
Raziskovalna naloga: