Učenje Pythona v navidezni resničnosti

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
Nazaj
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Miha Slatnar, Domen Stropnik
Nedeljko Grabant
Naloga je prejela na regijskem tekmovanju Bronasto priznanje.
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Bronasto priznanje.

V zadnjih letih se je trg z napravami za navidezno resničnost zelo razširil. Tehnologija za prikaz navidezne resničnosti je v tem času doživela zelo velik napredek in s tem omogočila izid novih naprav. Od izida prvega Oculus Rifta je na trg prišlo več podobnih naprav znanih tehnoloških podjetij. S tem pa se je povečala potreba po aplikacijah za navidezno resničnost. Z njimi se vedno več ljudi srečuje s svetom navidezne resničnosti. Pri raziskovalni nalogi smo spoznavali navidezno resničnost in njene uporabe. Namen raziskovanja je bilo spoznavanje tehnologij za navidezno resničnost in ugotoviti drug način, s katerim bi se naučili programirati. Raziskovali smo različne načine učenja programiranja in kako te načine izboljšati. Hoteli smo prikazati prednosti učenja v virtualnem okolju v primerjavi z učenjem v tradicionalnem okolju. Uporabljali smo orodje Blender za modeliranje in izdelavo izdelka. Naša ideja je bila igra za navidezno resničnost, v kateri bi bilo implementirano učenje programskega jezika Python, ki bi z interakcijo in vizualizacijo vsebine pomagala pri učenju tega programskega jezika. Z ohišjem za mobilni telefon Google Cardboard, ki omogoča pogled v navidezni resničnosti, smo preizkušali delovanje naše igre. Ugotovili smo tudi, da ni veliko iger, ki z navidezno resničnostjo pomagajo pri učenju programskih jezikov, zato menimo, da lahko uporaba navidezne resničnosti v prihodnosti spremeni mlajši generaciji način učenja in zaznavanje sveta okoli sebe.

Raziskovalna naloga:
Učenje Pythona v navidezni resničnosti
PrenosOgled