Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Miha Slatnar, Domen Stropnik
Nedeljko Grabant
Naloga je prejela na regijskem tekmovanju Bronasto priznanje.
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Bronasto priznanje.
V zadnjih letih se je trg z napravami za navidezno resničnost zelo razširil. Tehnologija za prikaz navidezne resničnosti je v tem času doživela zelo velik napredek in s tem omogočila izid novih naprav. Od izida prvega Oculus Rifta je na trg prišlo več podobnih naprav znanih tehnoloških podjetij. S tem pa se je povečala potreba po aplikacijah za navidezno resničnost. Z njimi se vedno več ljudi srečuje s svetom navidezne resničnosti. Pri raziskovalni nalogi smo spoznavali navidezno resničnost in njene uporabe. Namen raziskovanja je bilo spoznavanje tehnologij za navidezno resničnost in ugotoviti drug način, s katerim bi se naučili programirati. Raziskovali smo različne načine učenja programiranja in kako te načine izboljšati. Hoteli smo prikazati prednosti učenja v virtualnem okolju v primerjavi z učenjem v tradicionalnem okolju. Uporabljali smo orodje Blender za modeliranje in izdelavo izdelka. Naša ideja je bila igra za navidezno resničnost, v kateri bi bilo implementirano učenje programskega jezika Python, ki bi z interakcijo in vizualizacijo vsebine pomagala pri učenju tega programskega jezika. Z ohišjem za mobilni telefon Google Cardboard, ki omogoča pogled v navidezni resničnosti, smo preizkušali delovanje naše igre. Ugotovili smo tudi, da ni veliko iger, ki z navidezno resničnostjo pomagajo pri učenju programskih jezikov, zato menimo, da lahko uporaba navidezne resničnosti v prihodnosti spremeni mlajši generaciji način učenja in zaznavanje sveta okoli sebe.
Raziskovalna naloga: