Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Tomaž Plešnik, Maj Koren, Matevž Glinšek
Samo Železnik, Islam Mušić
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Zlato priznanje.
Živimo v času, kjer se tehnologiji in informatiki ni moč večno izogibati… Po lastnih izkušnjah vam lahko povemo, da je le teoretično učenje predmeta izjemno utrujajoče, ter predvsem nezanimivo. Ker smo želeli olajšati učni postopek generacijam, ki pridejo za nami, smo se odločili, da raziščemo alternative. Alternativo, ki prisili udeleženca, da se v določenem časovnem obdobju sam nauči snov, ki si jo bo lažje zapomnil. Izkušnja simulira učenje pod pritiskom. Na osnovi raziskovalne igre “Escape Room” smo postavili ovire, ki so, po težavnosti, na stopnji znanja prvega letnika računalništva. Predznanje ni potrebno, saj je vse razloženo preko skritih namigov v sobi. Je pa že osvojeno znanje kandidatom precej olajšalo izzive, s katerimi so se srečevali. Na koncu smo preverili, ali je takšen način izobraževanja učinkovit, ter motivacijski.
Raziskovalna naloga: