Analiza telesnega in gibalnega razvoja otrok

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
drugo
šport
OŠ Gorica
Ajda Maher, Ajda Osojnik
Brigita Mavec

Življenja brez aktivnega preživljanja prostega časa si ne predstavljava, saj sva tudi sami aktivni športnici. Že nekaj časa opažava, da so predvsem učenci v tretji triadi premalo športno aktivni in s tem dosegajo slabše športne rezultate. Ti učenci imajo na urniku le dve uri športa na teden. Meniva, da je to premalo. Raziskovalne naloge sva se lotili z namenom, da ugotoviva, ali dodatna ura športa na teden vpliva na izboljšanje rezultatov v športnovzgojnem kartonu. Dodatno uro športa sva izvajali v obdobju dveh mesecev. K sodelovanju sva povabili fante in dekleta iz tretje triade. Žal se fantje na vabilo niso odzvali. Da bi dobili rezultate, sva skupino devetih deklet testirali za športnovzgojni karton na začetku in koncu testnega obdobja. Z dodatnimi urami športa sva želeli doseči boljše rezultate na zaključnem testiranju. Hipoteza, da bodo vsa dekleta vestno in redno obiskovala dodatno uro športa na teden, se ni potrdila. Dekletom, ki so občasno prihajala k dodatnim uram športa, se njihove gibalne sposobnosti in rezultati meritev niso izboljšali. Dekletom, katerih udeležba je bila med 70 % in 100 %, se je rezultat v večini izboljšal. Na podlagi analize rezultatov sva ugotovili, da se gibalne sposobnosti izboljšajo oziroma poslabšajo v odvisnosti od sodelovanja deklet pri dodatnih urah športa. Meniva, da bi se morali učenci 8. razredov ukvarjati s športno dejavnostjo več kot dve uri na teden, kar sva v tej raziskovalni nalogi tudi dokazali.

Raziskovalna naloga:
Analiza telesnega in gibalnega razvoja otrok
PrenosOgled