Kako mladi v Šoštanju skrbimo za okolje

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


OŠ Bibe Röcka Šoštanj
Matic Skornšek
Marica Rožič

Za raziskovalno nalogo sem se odločil, ker sem hotel raziskati enega najbolj pomembnih problemov današnjih dni, to je onesnaževanje okolja. Želel sem predstaviti problem onesnaževanja v Šoštanju in ugotoviti, kako mladi skrbimo za okolje oziroma kako bi zmanjšali onesnaževanje le-tega. Naloge sem se lotil tako, da sem zbral ustrezno literaturo, teoretično znanje, potem pa sem izvedel anketo, ki sem jo opravil na svoji osnovni šoli. Anketiral sem 92 učencev 6., 7. in 8. razreda. Pri delu sem si zastavil tudi nekaj hipotez, ki sem jih pozneje potrdil ali ovrgel. Prva hipoteza je bila, da se anketiranci zavedajo pomena čistega okolja; to hipotezo sem potrdil, saj se večina otrok pogovarja o njem v šoli in doma. Druga hipoteza je bila, da anketiranci uporabljajo različne metode za varovanje okolja. To hipotezo sem potrdil, ker anketiranci na različne načine skrbijo za čisto okolje doma in v šoli. Tretjo hipotezo, da anketiranci pogosto onesnažujejo okolje, sem po analizi odgovorov ovrgel, ker je večina učencev odgovorila, da ne onesnažujejo okolja. Spoznal sem, da se učenci zavedajo pomembnosti čistega okolja. Večina mladih za okolje skrbi doma in drugod ter ne meče odpadkov na tla. Zakaj pa je na tleh kljub temu toliko smeti? Ali se vsi ljudje premalo zavedamo in premalo naredimo za čisto okolje? Ali bi ostrejši nadzor in visoke denarne kazni le prepričale ljudi, da bi bili do okolja prijaznejši?