Mreženje dijakov

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
interdisciplinarno
sociologija, računalništvo
ŠCV, Gimnazija
Denis Balant, Enej Hudobreznik, Vid Grušovnik
Ivan Jovan, Ivan Blazinšek

V zadnjih dveh letih je pandemija krojila naše življenje, hkrati pa je močno vplivala tudi na sistem izobraževanja in pridobivanje znanja. Spremembe so negativno vplivale zlasti na kakovost pridobljenega znanja, zaradi česar se je v zadnjem času precej povečalo povpraševanje po učni pomoči. Na naši šoli so sicer že lani oblikovali sistem tutorstva, ki pa do sedaj, zlasti zaradi slabe komunikacije in nezadostne reklame, ni beležil večjih uspehov. V naši raziskovalni nalogi smo se lotili reševanja problema nudenja učne pomoči na spletu. Izvedli smo anketo, katere rezultati opravičujejo potrebo po novi aplikaciji, hkrati pa nam je služila tudi kot vpogled v želje anketirancev za razvoj naše rešitve. Izkazalo se je, da dijaki za pomoč najraje prosijo svoje vrstnike, zato smo se podrobneje posvetili tej obliki učne pomoči. Da bi se še bolj približali izbrani tematiki, smo predelali veliko primerne literature in opravili tudi več intervjujev tako s tutorji kot tudi z inštruktorji. Pri mnogih večjih socialnih omrežjih smo raziskali pomanjkljivost uporabe za učno pomoč. Ugotovili smo, da za ta namen niso posebej primerna, nismo pa našli nobene specializirane alternative, zato smo z ustrezno metodologijo in analizo pridobljenih podatkov ustvarili lastno rešitev v obliki aplikacije za nudenje učne pomoči.

Raziskovalna naloga:
Mreženje dijakov
PrenosOgled