Prodajne poti hotelskih organizacij

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


ŠCV, Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti
Diana Kirbiš, Boštjan Polak, Danilo Podrzavnik
Ivan Voršnik, Špela Lukanc

Z našo raziskovalno nalogo smo poskušali opredeliti hotelsko ponudbo različnih vrst hotelov. Predstavili smo hotelsko ponudbo zdravilišč, mestnih hotelov, športnih, turističnih in seminarsko-konferenčnih hotelov in naredili primerjavo s ponudbo Hotela Paka. Hotele smo predstavili tudi glede na kategorijo - posebej smo prikazali njihovo kategoriziranje in jih razvrstili glede na vrsto ponudbe. Pri Hotelu Paka smo osvetlili prednosti in pomanjkljivosti mikro in makro lokacije, povezanosti v prostoru in povezanosti s prebivalstvom. Predstavili smo tudi gostinsko, nočitveno in seminarsko-konferenčno ponudbo. Opredelili smo tudi tržne segmente v posameznih vrstah hotelov in Hotelu Paka. Posebno pozornost smo namenili prodajnim potem v Hotelu Paka in poskušali prikazati možnosti uporabe trženjskega spleta. Pri tem smo upoštevali različne možnosti oglaševanja, odnosa z javnostmi pri prodajnem osebju ter pri direktnem trženju. Vse ugotovitve smo primerjali z možnostmi uporabe trženjskega spleta v drugih navedenih hotelih.