Uporaba XR v izobraževanju

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
tehniške vede
tehnika ali tehnologija
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Žan Zabukovnik
Klemen Zaponšek, Rok Urbanc

XR (angl. Extended Reality, slov. razširjena resničnost) je tehnologija, ki vključuje virtualno in mešano resničnost, in se vse bolj uporablja v izobraževanju. Uporaba XR omogoča učencem in učiteljem povezati se z novimi, zabavnimi in interaktivnimi načini učenja, ki zagotavljajo boljše doživetje. XR lahko učencem pomaga laže razumeti težke koncepte pri predmetih, kot so naravoslovje, znanost, tehnologija, inženirstvo in matematika, saj jim omogoča vizualno izkušnjo učenja. Poleg tega lahko XR izboljša komunikacijo in sodelovanje med učenci in učitelji. XR-aplikacije vključujejo virtualne učilnice, ki učencem omogočajo, da se povežejo in sodelujejo z učiteljem in drugimi učenci iz različnih krajev. XR prav tako omogoča prilagoditev učenja posameznemu učencu, saj lahko učitelj uporabi tehnologijo za ocenjevanje učenčevega napredka in nudenje pomoči, učenci pa lahko napredujejo vsak s svojim tempom. Pomembno je, da se uporaba XR v izobraževanju prilagodi potrebam učencev in učiteljev ter da se zagotovi, da tehnologija ne zamenjuje tradicionalnega učenja, temveč ga le dopolnjuje. Zagotoviti je treba varnost XR-aplikacij in preprostost njihove uporabe tako za učitelje kot učence. Cilj naloge je preveriti trenutno stanje uporabe XR v izobraževanju, pregled naprav in aplikacij ter iskanje rešitev in primerov uporabe XR-tehnologije.

Raziskovalna naloga:
Uporaba XR v izobraževanju
PrenosOgled