Radi bi te slišali

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
psihologija
OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
Gaja Goršek, Pia Ramšak
Helena Plazl, Jelka Peterlin

Raziskovalna naloga je nastala z namenom prisluhniti učencem na naši šoli. Za začetek sva se vprašali: »Kako bi lahko prisluhnili učencem?«. Tako sva nekega jutra, ko sva hodili po avli, zagledali klopco za pogovore, ki je samevala. Takoj sva vedeli, da je to uvodna točka za pričetek najinega raziskovanja. Zato sva se odločili, da bova izvajali pogovore za učence od drugega do četrtega razreda, učence petega, šestega in devetega razreda bova intervjuvali (določene posameznike), za tretjo triado pa sva pripravili anketo. Dodatno sva se odločili za merjenje počutja z Likertovo lestvico. Zanimalo naju je, o čem pripovedujejo učenci naše šole in kakšen učinek ima pogovor na njihovo počutje ter kako doživljajo pogovor. Želiva si, da bi se počutje in kvaliteta pogovora na naši šoli izboljšala, to pa bi lahko pripomoglo k prijetnejšemu okolju.

Raziskovalna naloga:
Radi bi te slišali
PrenosOgled