Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Mitja Obšteter, Blaž Valtl
Klemen Zaponšek
Raziskovalna naloga temelji na razvoju VR (Virtualna resničnost) in AR (Augmented reality, Obogatena resničnost). Kot dijaka se oba strinjava, da so nekatera znanja težje razumljiva večinoma zaradi pomanjkljivosti vizualne podpore. V zadnjem desetletju sta VR in AR doživela hitro evolucijo, hkrati pa so močnejši računalniki, boljša grafika in naprednejši senzorji omogočili ustvarjanje dostopnejših VR-očal. Prav tako je AR dosegla velik napredek, zlasti s popularizacijo preko pametnih telefonov in tablic. Za naju je ključno vprašanje, kako integrirati VR in AR v potek vsakdanjega pouka. S tem se hkrati poglobiva v svet VR in AR-življenja. Logična rešitev najinih težav je ta tehnologija. Če se osredotočimo na AR, ki bi bila enostavneje izvedljiva, si lahko olajšamo predstavo kompleksnih konstrukcij. Zavedava se tudi, da se težave pri razumevanju razlikujejo od osebe do osebe. Meniva, da AR-tehnologija ni omejena le za prikaze fizičnih predmetov ali konstrukcij, ampak tudi za sile, matematične pojave in funkcije, ki pripomorejo k razumevanju vseh šolskih predmetov. To dosežemo z vizualnim prikazom na pametnih telefonih. En takšen primer je EON-XR. Aplikacija uporabnikom omogoča ustvarjanje, deljenje in sodelovanje v interaktivnih 3D-okoljih.
Raziskovalna naloga: