Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nagrade:
tehniške vede
elektrotehnika, elektronika in robotika
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Svit Poličnik
Klemen Hleb
Naloga je prejela na državnem tekmovanju Bronasto priznanje.
Virtualna resničnost (VR) postaja vedno pomembnejši dejavnik v šolstvu v zadnjih nekaj letih, saj omogoča izjemno interaktivno in poglobljeno učno okolje, ki ga ne pridobimo s tradicionalnimi metodami. Vendar jo danes kot učni pripomoček uporablja le malo ljudi v šolskem okolju, saj je manj poznana. V tej raziskovalni nalogi sem se osredotočil na uporabo VR v šolstvu s pomočjo izdelave virtualnega okolja na podlagi dejanske učilnice na naši šoli, ki je opremljena s pametnimi KNX-elementi. Moj cilj je bil raziskati, kako lahko integracija VR v učenje izboljša učno izkušnjo in olajša razumevanje učne snovi za dijake. S pomočjo slik prave učilnice, ki sem jih posnel s 360-stopinjsko kamero, sem naredil simulirano okolje, ki vključuje interaktivne KNX-elemente in učno snov, povezano z njimi. S pomočjo primerjanja analiz med tradicionalnimi metodami poučevanja in uporabo VR-učilnice sem želel ugotoviti, ali VR prispeva k boljšemu razumevanju snovi, povečuje motivacijo za učenje ter omogoča boljšo interakcijo s šolskim gradivom. Rezultati te raziskave bodo prispevali k razumevanju potenciala VR-tehnologije v izobraževanju ter pomagali oblikovati bolj interaktivne in učinkovite učne metode.
Raziskovalna naloga: