Novačenje osnovnošolcev za računalniški srednješolski program

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
interdisciplinarno
sociologija, računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Izabella Gashi, Bea Mastnak Flis, Lara Zaverla
Samo Železnik, Uroš Remenih

Raziskava je temeljila na preučevanju učinkovitosti novačenja osnovnošolcev za srednje šole na organiziranih dogodkih. Z metodo organizacije dogodkov in analize preteklih primerov smo želeli pridobiti vpogled v proces. Rezultati so sicer pokazali pozitiven vpliv, vendar niso dosegli optimalne ravni zadovoljstva udeležencev. Kljub temu smo z analizo ugotovili, da so dogodki učinkoviti za promocijo šole, saj omogočajo neposreden stik z osnovnošolci. Hkrati smo potrdili, da so informativni dnevi še vedno ključni pri odločitvah bodočih dijakov, saj ponujajo bolj celovito in izčrpno dojemanje šolskega okolja. Za izboljšanje učinkovitosti novačenja na dogodkih predlagamo natančnejše prilagajanje informativnih programov, ki bolj zadovoljijo potrebe osnovnošolcev, ter povečanje vključenosti dijakov v organizacijo, kar lahko prispeva k izboljšanju rezultatov.