Soba pobega - Inovativni pristop k učenju

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
pedagogika
OŠ Gustava Šiliha
Katja Muha
Mateja Kunc, Renata Muha

V sodobnem izobraževalnem procesu je vedno večji poudarek na iskanju inovativnih pristopov, ki bi povečali motivacijo učencev in izboljšali njihovo učenje. Tradicionalni načini izobraževanja, kot so predavanja, mehanično pomnjenje in klasični testi, pogosto ne spodbujajo vseh učencev enako učinkovito, zato šole vse pogosteje uvajajo bolj interaktivne in igrifikacijske metode. Ena izmed takšnih je tudi "Escape room oz. Soba pobega", kjer učenci skozi reševanje nalog in sodelovanje v skupini razvijajo tako znanje kot tudi socialne spretnosti. V raziskovalni nalogi sem preučila vpliv interaktivne izobraževalne igre na učenje slovenščine pri učencih 7. razreda osnovne šole. Učenci so sodelovali v sobi pobega, ki je vključevala naloge, vezane na literarno delo Martin Krpan. Njihovo razumevanje in pomnjenje snovi sem primerjala z učenci, ki so uporabljali tradicionalne metode učenja. Cilj raziskave je ugotoviti, ali igrifikacija prispeva k večji motivaciji in boljšemu znanju.