Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
tehniške vede
računalništvo
ŠCV, Elektro in računalniška šola
Mateo Žuran, Saša Kossär Matović
Samo Železnik
V sodobnih igrah v virtualni resničnosti (VR) igralci pogosto ostanejo na enem mestu brez občutka resničnega gibanja, kar zmanjšuje stopnjo potopitve. Cilj raziskovalne naloge Project Firefly je povezati občutek resničnosti z vizualno izkušnjo virtualne resničnosti, tako da igralec doživi čim bolj realistično interakcijo z virtualnim svetom. Raziskava se izvaja z uporabo naprednih orodij, kot so Unreal Engine 5, SteamVR in Meta Quest, pri čemer se uporablja VR−očala Oculus Quest 2. Ugotovitve kažejo, da je področje mešane resničnosti (MR) slabo razvito, saj Unreal Engine in Oculus Quest ponujata le omejeno podporo za tovrstne izkušnje. Zaradi tega se pri razvoju igre pojavljajo številni tehnični izzivi, povezani z natančno preslikavo resničnih objektov v virtualni prostor. Glavni cilj raziskave je ustvariti virtualno sobo, ki se vizualno in fizično ujema z dejansko sobo v resničnem svetu, kar bi omogočilo bolj poglobljeno in realistično VR−izkušnjo. Ta pristop lahko pomembno prispeva k razvoju novih oblik VR−iger in interaktivnih sistemov, ki bolje povezujejo digitalno in fizično okolje.