Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
ŠCV, Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti
Erika Planovšek, Emanuela Mijajlović, Nuša Lilija
Lijana Martinc, Lidija Črnko
Osnovna rešitev problema raziskovalne naloge je razlika med rednim in izrednim šolanjem ekonomsko komercialnega tehnika. Zanimalo nas je, zakaj se dijaki in odrasli izobražujejo na tem področju, kaj jih motivira in seveda, kakšna je bistvena razlika med rednim in izrednim šolanjem ekonomskega tehnika. Dijaki in odrasli se izobražujejo za znanje, ki ga bodo s pridom uporabili pri svojem delu. Potrebno pa je tudi znanje, ki ga vsak pridobiva na drugačen način. Naš poglavitni način je zbiranje in analiziranje podatkov, poznavanju različnih oblik študija. Ugotovile smo, da znanje ni edini pogoj, da uspešno zaključiš program ekonomsko-komercialnega tehnika. Intervju, anketa in še drugi viri informacij, ki smo jih uporabile, so bistveno rešili naš osnovni problem, ki je razčlenjen na dva dela, in sicer na redno in izredno šolanje ekonomsko-komercialnega tehnika. Redno šolanje je drugače organizirano od izrednega, zato smo pri tem uporabile dve različni anketi, za vsako šolanje posebej. Intervju na Ljudski univerzi v Velenju z go. Biserko Plahuta, prof., pa nam je razkril še dodatne poglede. Osnovni pojem je razlika v organizaciji med rednim in izrednim šolanjem ekonomsko-komercialnega tehnika.