Umetna inteligenca in šah. Kako računalniki igrajo šah

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


ŠCV, Poklicna in tehniška elektro in računalniška šola
Tomaž Završnik
Uroš Sonjak

Namen raziskovalne naloge je na osnovni ravni raziskati prenos različnih stopenj inteligence na računalnik, s poudarkom na računalniškem šahu. Moje raziskovanje odkriva različne smeri umetne inteligence, kot so mehka logika, ekspertni sistem, navidezni svetovi, genetski algoritmi in nevronske mreže. Napisal sem tudi računalniški program, ki igra šah. Pri šahu in podobnih strateških igrah je računalniško izbiranje potez realizirano s pomočjo tehnike imenovane “drevesno iskanje”. V končni fazi je namen raziskave ugotoviti, ali se računalniška sposobnost učenja že približuje človeški, v katerih aspektih računalniška inteligenca že prekaša človeka in v katerih ga morda ne bo nikoli dosegla.