Televizija - del našega vsakdanjika

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


OŠ Gustava Šiliha
Katja Sinko, Nina Verboten
Marija Vodovnik, Marija Glinšek

Ker meniva, da postaja televizija problem našega časa, sva se odločili, da bova to raziskali. Najino raziskovalno nalogo sva razdelili na dva dela. Prvi del zajema splošno predstavitev, zgodovino in povzetke iz literature. V povzetkih so mnenje nekaterih strokovnjakov, le-ta se precej razlikujejo. V drugem delu predstavljava rezultate 300 učencev, ki sva jih anketirali. Anketirane sva razdelili na 6 skupin, glede na starost in spol. Vprašanja so nama pomagala ugotoviti: koliko časa na dan gledajo anketiranci televizijo, kaj jim pomeni, do katere ure zvečer jo gledajo, ali zaradi nje zjutraj težko vstanejo ... Vse rezultate sva ponazorili z grafi in jih komentirali. Pri vsakem vprašanju pa sva primerjali rezultate skupin. S to raziskovalno nalogo dokazujeva, da posvečamo televiziji vse preveč prostega časa, da jo po mnenju strokovnjakov gledamo predolgo, da se o gledanem ne pogovarjamo, da večini pomeni sredstvo za “preganjanje” prostega časa, kar pa naj ne bi bil njen namen, da mladi pogosto posnemajo filmske junake (njihovo izražanje, oblačenje, neprimerno vedenje). Zaključujeva pa s podatkom, da je veliko mladih že zasvojenih z gledanjem televizije (nad 6 ur na dan), da je mnogim nadomestek za prijatelje in knjige, zato bi bilo smiselno, da bi programe, ki jih gledajo mladi, nadzorovali starši.