Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
OŠ Livada
Tatjana Stanič, Nika Mihič, Ana Koželj
Metoda Finkšt
Za raziskovalno nalogo smo se odločile iz preprostega razloga, da velja matematika še vedno za enega težjih predmetov na vse stopnjah šolanja. Ker literature s tega področja ni veliko, smo se odločile, da se dela lotimo z anketiranjem vseh prehodnih obdobij šolanja tako na stopnji osnovne kot tudi srednje šole (različnih usmeritev). Pridobile smo si predstavo o tem, kako vidijo učenci in dijaki matematiko kot predmet, kakšna se jim zdi težavnostna stopnja, koliko časa se ji posvečajo, ali potrebujejo dodatno pomoč (v šoli ali izven nje), katero področje matematike imajo najrajši in kako gledajo na zaključna preverjanja (eksterno preverjanje, matura). Zanimalo nas je, kako matematika vpliva na njihovo nadaljnje šolanje in ali v njej vidijo pomembnost tudi v vsakdanjem življenju. Z diagrami in tabelami smo ponazorile preglednost dobljenih rezultatov in izpisale njihove primerjave. Zaradi večjega števila različnih anket, namenjenih posameznim stopnjam učencev, pa smo zajele v anketiranje le vzorčne skupine učencev in dijakov. Menimo, da bo naša raziskovalna naloga vsaj malo (le v Šaleški dolini) pojasnila odnos in priljubljenost naših učencev in dijakov do matematike.