Argumentacija in polemika v javnih medijih

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


CSŠ Velenje, Gimnazija
Nina Miklavžin, Jure Stopar, Dejan Caglič, Andreja Kumer
Sonja Hudej

V nalogi bomo raziskovali besediloslovne vidike argumentacije utemeljevanja. Proučevati želimo besedila medijev (monološka in dialoška, pisna in govorjena). Pri tem nas bodo zanimali načini argumentiranja, strategije in taktike prepričevanja naslovnika. Tovrstni govor je besediloslovno slabo raziskan. Zato bo naša naloga prenašala spoznanja, s katerimi si bo mogoče pomagati pri analizi (razumevanja ) in tvorbi (produkciji ) besedil. Ta spoznanja pa bodo prispevek k splošnemu izboljšanju komunikacije in hkrati lahko tudi metodični pripomoček pri uresničevanju ciljev pouka. Najprej bomo izdelali teoretično podstavo naloge. Proučili bomo domača in tuja spoznanja o argumentaciji in medijih. Nato bomo s pomočjo besediloslovne analize interpretirali nekaj vzorcev besedil. Na koncu bomo sistematično in tipološko razvrstili spoznanja in nakazali možnosti nadaljnjih raziskav. Ker je naloga izredno obse žna in zahtevna, je lahko le skupinsko uresničljiva. Zato pri projektu sodelujejo kar štirje učenci (sodelavci).