Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
ŠCV, Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti
Mihael Stanković, Almir Kahrimanović, Mirnes Muratović
Matej Jenko, Ivan Voršnik
V naši raziskovalni nalogi smo raziskali, kakšne so dobre in slabe lastnosti nakupa oz. prodaje prek interneta. Ugotovili smo, da je mlajša populacija ljudi bolj seznanjena in usposobljena za nakupovanje prek interneta. Starejšo populacijo ljudi pa predvsem skrbita dostava in varnost, zato se najraje odločajo za nakup v klasični trgovini. Ugotovili smo, da prek interneta mlajši pogosto kupujejo tehnične izdelke, športna oblačila, obutve in knjige. Ugotovili smo, da spletno nakupovanje ni primerno za vse vrste izdelkov. Mlajša populacija ljudi se pogosto odloča za gotovinsko plačilo, ker tudi njih skrbita varnost in prevare. Zaradi premajhnega interesa za spletno nakupovanje smo ugotovili, da bi bilo potrebno starejše ljudi bolj informirati, izobraževati ter jih seznaniti, da nakup prek interneta zahteva manj časa in je ugodnejši kot klasično nakupovanje. Mlajšo populacijo ljudi pa bi bilo potrebno izobraževati o spletnem nakupovanju že od srednje šole naprej. Ker pa ljudi najbolj skrbi varnost, je potrebno izboljšati varnostne sisteme.