Analiza učnega načrta za predmet poslovna informatika v tretjem letniku srednje šole za gospodinjske storitve

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
pedagogika
Univerza v Mariboru
Dime Rangelov
Jurij Jug

Raziskovalna naloga obravnava obravnava učni načrt za predmet poslovna informatika v tretjem letniku Srednje šole za gospodinjske storitve. Kot zunanji sodelavec sem se pri poučevanju predmeta znašel pred težavno nalogo, saj ni bil izdelan učni načrt za predmet poslovna informatike. Obstaja sicer učni načrt, ki pa je le okviren in ni terminsko razdelan. Tako sem v svoji nalogi najprej opredelil pomen informatike v moderni družbi, obdelal sem tudi pomen informatike v moderni družbi, obdelal sem tudi pomen posameznih subjektov učnega procesa in se nato lotil analize učnega načrta. poglavitne spremembe sem izvedel na učnih vsebinah, izpustil sem poglavje o računovodstvu in dodal poglavja o ergonomskih in fizioloških zahtevah delovnega mesta za delo pri računalniku ter poglavje o aktualnih trendih v svetu računalnikov. Pri sestavljanju učnega načrta sem upošteval spoznanja uveljavljenih pedagogov in načela specialne metodike. V zaključku naloge sem podal tudi nekaj navodil za izvajanje ocenjevanja in izdelavo testov znanja. Razdelal sem učne vsebine po učnih temah in jih razvrstil po tednih. Rezultat naloge je izdelan predlog učnega načrta, ki bo naredil predmet bol primeren za poklicno stopnjo, ob enem pa bo zaradi terminološke razporeditve omogočil učiteljem predmeta lažjo izvedbo učnega načrta.