Osnove delovanja in uporabe OpenGL-a

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


ŠCV, Poklicna in tehniška elektro in računalniška šola
Iztok Virant
Uroš Sonjak

Danes se zaradi grafičnih kartic, namenjenih pospeševanju trorazsežne grafike, že zelo Intenzivno uporabljajo grafične knjižice, kot so Direct3D, OpenGL in Glige. Kljub prevladi OpenGL-a na področju profesionalne grafike pa se za izdelavo iger zelo počasi uveljavlja. Razlog za to bi lahko bila kompleksnost te knjižice. Odločil sem se raziskati delovanje in uporabo OpenGL-a z namenom, da ugotovim morebitne težavnosti pri modeliranju. V raziskovalni nalogi sem se osredotočil na uporabo OpenGL-a, ker bi bilo testiranje hitrosti zaradi prevelike količine različne strojne opreme in gonilnikov preprosto prezahtevno in predrago. V dokumentaciji razložim delovanje demonstracije, ki sem jo naredil, od osnovnega risanja enobarvnega trikotnika do osvetljenih in s teksturami prelepljenih objektov. Dokumentacija vsebuje razlago risanja osnovnih gradnikov trorazsežne grafike, njihovo osvetljevanje, prelepljanje s teksturami, uporabo Z-bufferja, transparence, uporabo display listov in osnovnih geometrijskih transformacij.