Kako izboljšati kakovost odnosov prodajalcev v trgovini

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj


ŠCV, Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti
Blaž Šrot, Rade Spasojevič
Ivan Voršnik, Simon Muha

V uvodu bova predstavila organizacijo ERA in njen nastanek, na splošno trgovine v Velenju, njeno prodajo in trženje storitev. Nato bova predstavila problem in razjasnila, kako ga izboljšati ( kako z boljšim odnosom prodajalcev, z vljudnostjo ter boljšim strokovnim znanjem povečati prodajo). Postavila bova hipotezo in z anketo dobila čim več podatkov o nastalem problemu. S študijem strokovne literature bova pridobila potrebne informacije in jih tudi opisala (citati ustreznih avtorjev). Izvedla bova anketo in jo tehnično obdelala, opredelila ugotovitve ter podala predlog za razrešitev problema. Pričakovani rezultat bova prikazala v svoji nalogi. Z grafom bova prikazala pričakovanja ankete. Z odgovorom v raziskovalni nalogi bova poskušala pomagati razrešiti problem v Erinih prodajalnah in pospešiti njihovo prodajo.