Telefoni v osnovni šoli, da ali ne

Področje:
Tema:
Šola:
Avtorji:
Mentorji:
Nazaj
družboslovne vede
sociologija
OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
Amra Huremović, Anja Kosi
Jelka Peterlin

Letos smo na OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj ukinili uporabo mobilnih telefonov, tako sva dobili idejo za raziskovalno nalogo. Hodili sva po hodniku šole in videli znake, ki naj bi nam prepovedovali uporabo telefonov. Osebno sva bili glede tega nevtralni, saj so elektronske naprave prihodnost naše družbe, vendar pa so res moteč dejavnik, še posebej med poukom. Želeli sva se pozanimati, kaj si o tem mislijo najini sovrstniki in starši. Najprej sva zastavili hipoteze, in sicer: večina devetošolcev meni, da je ukinitev telefonov nepotrebna; manjšina staršev se z ukinitvijo ne strinja in pa večini učencev se zdi normalen čas uporabe telefona 3 ure na dan. Nato sva določili način pridobivanja podatkov, odločili sva se za anketo. Ko sva imeli ankete pripravljene, sva jih razdelili med anketirance (učenci, starši). Podatke sva analizirali in tako dobili zanimive rezultate. Ves čas sva brskali po literaturi in iskali vire, ki bi nama pomagali strokovno raziskati to področje. Naučili sva se veliko novega in poučnega o pozitivnih in negativnih straneh tehnologije in vplivu le-te na naše možgane.

Raziskovalna naloga:
Telefoni v osnovni šoli, da ali ne
PrenosOgled